Vrácení, výměna, reklamace
Vrácení zboží
- Pokud vám objednané zboží nevyhovuje.
- Pokud vám přišlo jiné zboží, než jste si objednali.
- Pokud vám přišlo poškozené zboží.
- Zboží, které vracíte, musí být nepoužité!
Postup:
- Zkontrolujte, zda jste dodrželi 14denní lhůtu pro vrácení zboží.
- Lhůta pro vrácení začíná běžet v den obdržení balíku a počítá se 14 kalendářních, nikoliv pracovních dní. Např.: balík obdržíte 10.1., pak poslední den 14denní lhůty je 23.1.
1. Odstoupení od kupní smlouvy, prosím, oznamte během 14denní lhůty elektronicky na e-mail obchod@namasteshop.cz.
2. Zboží, které chcete vrátit, uveďte do původního stavu a zabalte do originálního balení v jakém bylo zasláno.
- Pokud je součástí balení originální krabice, nepopisujte ji ani nepolepujte, došlo by k jejímu znehodnocení pro další prodej.
3. Zboží vložte do balíčku spolu s vyplněným vratkovým formulářem (ke stažení zde: Formulář pro reklamace a vrácení zboží) a s vytištěnou fakturou.
4. Balíček odešlete poštou na jméno a adresu:
Karolína Šmejkal
Pod Havránkou 7/10
171 00 Praha 7
Nezasílejte vratky na dobírku. Zásilka se vám vrátí zpět.
V souladu se směrnicí 2011/83/EU hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 14denní lhůty zákazník.
Peníze za vrácené produkty vám budou vráceny v zákonné lhůtě na uvedený bankovní účet ve vratkovém formuláři.
Výměna zboží
Postup:
Pokud si přejete zboží vyměnit, napište, prosíme, nejdříve žádost o výměnu na e-mailovou adresu: obchod@namasteshop.cz
- Předmět e-mailu: Výměna (objednávka č.: XXXXXX)
- Obsahu e-mailu: Uveďte produkt, který chcete vyměnit a uveďte také produkt, o který máte zájem (celý název, varianta, barva, případně velikost).
Jakmile žádost na výměnu zpracujeme, budeme vás kontaktovat.
Reklamace zboží
Postup:
1. Reklamaci oznamte na e-mail obchod@namasteshop.cz se stručným popisem vady a přiložte do přílohy fotografie s vyfocenou vadou.
2. Vyplňte reklamační formulář (ke stažení zde: Formulář pro reklamace a vrácení zboží), který přibalíte do balíčku se zbožím, které reklamujete.
3. Reklamované zboží odešlete na následující adresu:
Karolína Šmejkal
Pod Havránkou 7/10
171 00 Praha 7
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů. O průběhu a následném vyřízení reklamace vás budeme kontaktovat e-mailem.
V případě uznání reklamace vám budou ze zákona náklady spojené se zasláním reklamovaného produktu uhrazeny.
Jógové podložky
- záruční doba od zakoupení jógové podložky je 2 roky,
- na záruku se nevztahuje klouzavost, zašpinění a opotřebení vzniklé při používání.
Jógové podložky mohou zpočátku lehce klouzat, doporučujeme před každým použitím podložku lehce navlhčit vodou/navlhčit si vodou chodidla a dlaně.